göteborg..

Ja vad har jag gjort idag?
Varit till göteborg, gjorde väl inget direkt där.
Sen hem igen stack och köpte pizza..MUMS xD
Sen efter det så gick jag ut på promenad med kameran.
Försökte ta lite bilder, vart väl sådär.
Men lite bilder vart det, kommer lite smakprov på det nedan.
Annars har jag inte gjort mycket mer idag.

Längtat hem till Sofie har jag gjort en hel massa.
Hon är underbar.
4månader med dig idag bejben<3<3
Puss på dig älskling


Imorron fyller jag också 16 år xD Epa åldern är inne då, men ingen epa klar än :D
Aja sista timmarna som 15 åring nu då gajs :D
Känns ganska trevligt faktiskt.
Här kommer lite bilder på vad jag fota i dag.
Ganska dålig kamera
Sony,6mpxl.
Vill ha en systemkamera men aja man kan inte få allt:D



Här kommer nåra bilder jag tog idag.

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0