2 advent

Söndag idag :/

Jobbigt, skola imorron, vill inte.
Känner att jag skulle behöva en dag till ledigt.
Men nu är det inte så mycket kvar sen äre ju jullov. dessutom så har jag ganska späckat schema denna vecka.
Så det lär nog gå fort :D
Sen äre inte långt kvar till julen :D
Man börjar ju fakitkst få lite "christmas feelings".
Jag håller på att städa i mitt "tillfälliga" rum, Hallen.
Det var så mycket saker överallt och allmänt skitigt.
Så det behövdes om man ska kunna sova utan allergi attacker :D
Lyssnar ju på musik givetvis och det mesta som spelas är nog just nu, jullåtar om jag ska erkänna.
Skivan heavy metal christmas snurrar om och om igen idag, även en del kult låtar :D
Nu ska jag fortsätta städa för jag tror jag får besök av älsklingen på eftermiddan.
Då får det ju inte se ut som ett bombnedslag.
Ha en bra dag så hörs vi senare. Promise.  xD


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0