Dan före dan =)

Godmorgon världen.

Idag har jag redan hunnit med massa, har varit och handlat med mamma i borlänge.
Sen när jag kom hem så har jag åkt lite skoter :D
Har längtat så jävla mycket efter att få plocka fram den :)
Och nu sitter jag här, ska slå in lite julklappar och sen ska jag vika min tvätt,hjälpa till att ta fram grejer på vinden. Typ julgranskulor osv.
Sen ikväll så blire att klä julgranen :D hahah

Sen hade jag tänkt att jag skulle slänga in lite bilder på mitt nya rum också :D
på bloggen ofc :D

Men nu måste jag fortsätta om jag ska hinna med allt, ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Åk med mig någondag? <3

2009-12-23 @ 13:56:47
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0