Julen närmar sig :D

hejsan allihopa! : direkt från julstöket :D

Sitter nu här i mitt nya rum och har precis dragit in alla grejer i mitt rum , saker överallt men nu ska jag städa också. 
Måste ju få det lite fint innan jul.
Igår var jag med älsklingen med familj och julhandlade i gävle lite :d
Mys på det.
Köpte en sak till mamma,pappa och älskling.
Sen efter det åkte vi hem till mig, så sov hon över.
Mys på det också :D
Vi bytte julklappar, eftersom vi inte kommer träffas nu innan jul.  :/
Jag fick iaf ett halsband,badsalt m.m, en rosa och neongul hemstickad halsduk och t-tshirts :D 
En hel massa saker :D
Av mig fick hon ett halsband med hjärta och en christina aguilera parfym :D<3
God jul på dig älskling, jag vart nöjd med det jag fick hoppas hon också blev det<3
Nu ska jag fortsätta med mitt julstök, ha en trevlig kväll allihopa.  


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Jag vart jättenöjd. Tack så jätte mkt min älskling! <3 du e bäst.

2009-12-22 @ 19:55:01
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0