Lussebullar!!

Ja då var man hemma igen :D
Trevlig dag, med julbord och lucia i kyrkan.
Först som sagt så var jag på julbord och det var jätte gott, blev proppmätt :D
Sen var det att skynda sig till säter till kyrkan för att kolla på när älsklingen lussade :D
Jag kom typ en halv minut innan dom började :D
Jag är duktig =)
Men hon var jätte fint och hon knäppte fingrarna riktigt bra ;D
Sen har det ju bröjat snöa igen, hur underbart är inte det.
Snart blire å ta fram skidorna och skotern igen :D
Jag längtar.
Är väldigt sugen på det nu.
Nu ska jag peta lite på gitarren och lyssna på musik, kanske nån film innan jag ska sova.
Ha en bra luciakväll och tredje advent =)


SNÖ!!Det gillar vi!!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0