Devil in the midnight mass.

Kan inte sova, försökte sova men det går inge bra så nu blire ett nattinlägg, ska gå till bussen om 7 timmar.
Det känns ju lagom trevligt.
Kanske sova typ 6 timmar, jag vill gärna vända tillbaka dygnet.
Typ sova kl 10 till halv 7 iaf.
Måste nog göra det om jag ska orka till skolan på mornarna.
Har iaf legat och tittat på en film.
Stan helsing, parodi på van helsing.
Den var inte så vidare bra tycker jag.
3,5/10 får den av mig.
Vet inte om det blir mer film eller om jag bara ska lägga mig nu.
Ögonen börjar dra ihop sig så nu är det bäst ajg går och lägger mig så jag kan somna.
Godnatt allihopa så hörs vi imorgon igen, då med ett skolinlägg kanske eftersom det är trädag :D
Hoppas på det.
Bara att kika in och kolla.

godnatt med er alla nattugllor och sov så gott. :P



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0