Gittardag idag :P

Hemma nu.

Ja då var men hemma efter en lång dag, "suck".
Men ja nu var äntligen den trökiga delen av veckan klar dags för roligt :D
Förutom att jag varit i skolan idag så var jag och spelade gitarr idag.
det var trevligt och jag tycker jag blir bättre och bättre för varje gång jag är där =)
Låter lovande.
Och mig gillar ju att klinka på gitarren hela tiden:D
Det är trevligt :D
Nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik, samtidigt som gitarren ligger i knäet:D
Haha ingenstans utan den :P

Imorgon har jag och älsklingen 7 underbara månader.
Grattis på oss :D<3<33<3
Älskar dig hjärtat.
Du är bäst.
Helt underbar<3<3<3
Älskar dig<3<3<3<33<3
Bästa tiden i mitt liv, och just det, JAG ÄLSKAR DIG(L)<3<3

Hare bra, mer inlägg kommer säkerligen :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0