I´m so happy i´m so glad that i found you.

Hallå, sent inlägg idag pga att jag gått i skolan länge sen kom älsklingen hit och då fanns ingen tid för det.

Idag har jag då varit i skolan trots att jag inte kännt mit helt hundra, har haft en del ont i halsen men det går bra ändå.
Jag har hållt på med mitt skåp och det är nu snart klart, tror jag.
När ajg kom hem så träffade jag som sagt älsklingen och vi hade en mysig stund här på kvällningen, sen åkte hon hem för ungefär 40 min sen.
Nu tittade jag klart på en film jag började titta på igår natt.
Eller jag kollade på fast and the furious (igen)
Men den är så bra :D
Nu ska jag nog gå in på msn sen blire att sova, tidigt för jag är jävligt trött.
Hare bra nu så ska jag fixa lite mer blogg under helgen med flera inlägg om dan.
Höres =)


Kommentarer
Postat av: Märtha

Omg, ofta jag inte får en grattis hälsning :'( :'( :'( Hahahah <3

2009-11-20 @ 22:21:25
Postat av: SOFiE

Miss you sweetie <3

2009-11-20 @ 23:17:40
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0