Lager 157 =)

Tjoflöjt, nu måste jag bli bättre med bloggen, en riktigt slö helg.

Idag har jag haft fullt upp också.
Först vaknade jag klockan 8, suck :/
Men då satte jag mig vid datorn och spelade cs till klockan blev ungefär 11.
Då fick jag höra att familjen skulle ut på tripp.
Vi åkte till lager 157 i sågmyra :D
Ja detta var vad jag köpte.


300kr

Jag gillar den skarpt.
När jag såg den så haja jag till och skrek att min mor måste köpa den.
Vilket hon gjorde :D
Ett väldigt lyckat köp enligt mig.
Hiss på det =)

Ja vad har jag mer gjort idag, hmm? jo jag har ätit tacos också :D
Mums :D det var väldigt gott men jag orkade bara trycka i mig ett tortillabröd sen tog det stopp.
Sen vart det ännu mer familje-dag, vi satte oss och tittade på johan falk-operation näktergalen.
Den var väldigt bra :D 8/10.
Sen just ja, när jag kommer hem så städade jag mitt rum eller rättare sagt jag ställde ut nästan alla mina saker i hallen där jag ska bosätta mig under tiden jag målar om rummet :D
Det som är kvar i rummet är dator&skrivbord och sängen i stort sett =)
Men nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på musik, patience med guns n roses går på högvarv =)
Hare bra :D


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Fin :D

2009-11-16 @ 15:18:00
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0