Lite färg på tillvaron =)


This is me =)
Långt hår och saker i rummet :D

Idag har jag gjort massa vettiga saker.
Först var jag i garaget och fixat lampor fram, kopplat in blinkers men dom funkar inte av nån anledning.
Sen har jag tagit ur kylaren, och lite annat "smått och gott".
Sen när jag kom in så provmålade jag lite på väggen i rummet ;D
Slut resultatet vart såhär :D


Detta är då rödfärgen som kommer bli i mitt rum =)
Gillar den skarpt sen blire nog svart väggar resten tror jag.
Imorgon flyttar jag nog ut i hallen och sen blire målning.

Men nu ska jag försöka fixa lite med en läxa.
Hare en trevlig kväll :D


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Fyfan vad snygg du är <3333

2009-11-16 @ 21:12:10
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0