Lite utav varje

Gissa vad jag har ätit idag =)

En pizza:P
Gott vare =)
Äntligen fick man i sig lite mat i magen :D


Nu sitter jag och pratar med älsklingen på msn.
Hon har varit och kollat på new moon fimlen och jag är lite avundsjuk
Så blire när man ligger hemma och är sjuk :/
Men ah vi får gå på nått annat sen.
Imorron hadfe jag tänkt försöka plugga lite matte för jag ligger lite efter :/
Men det ska nog gå bra, algebra och ekvationer det är nått jag kan ganska bra iaf.
Sen har jag engelska prov på onsdag, hallaluhja.
Jag har inte tränat något än men ah det får väg gå ändå för jag orkar verkligen inte.

Nån som vet bra musik man kan lyssna på.
Blir mestadels guns n roses och velvet revolver.
Lite annat i samma stil vore trevligt. :D

Nu ska jag fortsätta med livet, hare bäst =)


Kommentarer
Postat av: Lina D

Paramore går alltid att lyssna på :P

Annat som funkar bra att lyssna på är väl Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Cute Is What We Aim For och Panic At The Disco. Haha, lite förslag bara ;)

2009-11-22 @ 20:47:27
URL: http://lifeaslina.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0