Min pojke <3

Huhu, oh no :O Intrång på fredriks blogg :o
Sofen som våldgästar!

Tänkte bara berätta hur mycket jag älskar dig.
Det är en speciell känsla, en känsla som ingen annan kan
föreställa sig. Det känns så äkta. Jag känner mig trygg tillsammans
med dig. Jag känner mig lycklig. Det bästa med allt är att det
går att vara sig själv till 100 procent med dig, och jag vet att du är
det tillsammans med mig också. Känslan att skratta tillsammans med dig,
att vara lyckliga tillsammans. Omfg, jag älskar det bara. Det känns
så äkta. Jag vill inte ha någon annan. Jag hoppas att du vet det.

Om cirka 1 vecka så är det 8 månader också! <3
De bästa 8 månaderna i mitt liv!

All my love to you.
Din flicka.









Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0