smått och gott. xD

Gokväll.

Nu har jag tid att blogga, haft lite fullt upp :D
Nu har jag precis gjort klart min musikuppgift där dessa 3 låtar finns med.
21 Guns-Green day
Paparazzi-Lady gaga och
Come on, come in- Velvet revolver.
Jag är rätt nöjd med den på så kort tid.
Aja vi får väl se imorron :D
Idag har jag varit på ku och träffat älsklinge bl.a.
Helt underbart att träffa henne.
Jag älskar henne jätte mycket, nu vet ni. =)
Ja vi fika väl och prata och gjorde lite annat smått och gott, målade osv.

Imorron äre gitarrlektion då ska altså gitarren med till skolan. =)
Måste också komma ihåg att jag ska göra svenska imorron på rasten.
Annars blire en elak svenska fröken.
Men nu ska jag sova, gonatt allihopa.
Återkommer imorron :)
Godnatt

Ps jag älskar dig Sofie mest i hela världen<3
Puss


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0