Tonight will be the night that i will FALL FOR YOU<3

Emma Sofie Stille.

För dig finns inga ord som räcker till.
Det finns inget som någonsin kan beskriva vad jag känner för dig.
Du är oslagbar.
Det går inte en minut utan att jag lägger en tanke på dig.
Det finns alltid en bild i hjärnan på dig. 
Den bilden ser ut såhär just nu. 

 

Vackrare flicka finns inte på världskartan kan jag ju bara säga.
Efter att ha pratat med dig från 21.30-01.40 så finns bara en slutsats.
Jag älskar dig, mer än något annat.
Jag vet inte vad det är men du har "det".
Du har glimten i ögat, det där som bara får ens blick att vända sig om titta och sedan undra om man verkligen sett rätt.
Du är den sortens flicka som kanske inte är den starkaste men som aldirg ger upp.
Det är för mig väldigt starkt gjort, att inte ge upp trots alla saker som hänt.
Jag finns här för dig, om du vill prata, om du känner att du måste släppa ut något för du vet mig kan du alltid lita på.
Jag är så tacksam att jag har dig.
Att du finns i mitt liv, jag kunde inte ha blivit mer glad.
Jag kan inte sluta le när jag tänker på alla minnen som vi har tillsammans och när allt kommer omkring så är minnenna från 5 april och sandlådan dom första minnen som kommer upp i  mitt huvud.
även fast det inte varit så lätt och direkt rullat fram mellan oss så har vi ändå tagit oss igenom allt som går.
Vi måste börja skärpa oss, på sista tiden har vi verkligen visat att vi inte vill ge upp.
Det har varit underbart, det var dock en grej (som vi inte nämner här) som hände och jag trodde aldrig jag skulle få tillbaka dig. 
Men hur arga,lessna eller hur mycket vi hatar varandra för stunden så kommer alltid tanken upp att vi älskar varandra, vilket är tur. 
Annars har vi inte kommit långt eller hur. 
Jag skulel aldirg skada dig, aldrig göra dig illa på något sätt.
För du är den människa på jorden jag bryr mig mest om. 
Den allra sköraste delen i mitt liv, den som lättast kan försvinna men som samtidigt är den underbaraste och den jag kan vara mig själv med till 100%.
Jag sitter nu uppe i denna stund och klockan är snart 2 på natten.
Och jag tänker på dig hela tiden.
Jag kommer somna med samma tankar som jag kommer vakna med imorron.

Att jag älskar dig


/Förevigt din. <3


Kommentarer
Postat av: Jen

sv: jag diggar den också, grymt skön asså :) dett inlägg var enormt gulligt, ha det bra i framtiden..

kram jen

2009-11-22 @ 09:37:13
URL: http://jenniiiifeeer.blogg.se/
Postat av: SOFiE

Det är någonting med dig som gör att det inte går att slita sig.. Du är mitt allt. Jag tycker om dig så mycket.

2009-11-22 @ 10:43:36
URL: http://sofieestille.blogg.se/
Postat av: Märtha

Min vackra Sofie :P <3

2009-11-22 @ 11:39:28

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0