Home sweet home.

Hemma igen.

Nu har jag varit och hämtat moppen i falun och kört den ända hem.
Ja det gick ju inte så fort för att jag hade inte så bra yse så pappa fick ligga bakom med bilen.
Och kallt var det fast det gick ganska bra ändå.
Men nu är den hemma iaf och funkar gör den.
Hallelujah. äntligen.'
Hoppas den håller sig så nu tills i vår när jag ska sälja den.
Fast det gör den säkert inte.
1400 vart det att kosta på servicen.
Men det hoppas jag det var värt.
Nu sitter jag hemma och väntar på att idol ska börja så ska jag sätta mig där och tjocka i mig dillchips.
Fredagsmys u know.
Och just nu försöker jag fixa ps fortfarande.  blir så irriterande.
Det funkar ju fan inte.
Aja blir att pilla lite mer med det då.
Ha en trevlig kvällning så får vi se om det kommer ett lite senare inlägg också.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Sv: Härligt! Jag kör så de ryker!

2009-10-30 @ 19:20:45
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: SOFiE

SV: Wiiie, förvåning.... Jag vet inte :)

2009-10-30 @ 19:31:22
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0