Pannkakor med sylt och grädde

hemma igen

Nu har jag precis kommit hem från märtha xD
En trevlig stund med lite prat osv.
Jag säger bara, lycka till märtha :P

Sitter och äter pannkakor med sylt och grädde samtidigt som jag lyssnar på musik. 
Just nu Tokio Hotel-Noice
väldigt gott och väldigt bra låt :D
Jag sitter vid mammas bärbara dator i köket:D
Ingen hemma och snart ska jag förse mig med saffransgifflar.
MUMS!!! =)

Hare bäst. 


hahah hittade fin bild i mammas dator, på MIG:O!!
Vet inte hur gammal jag kan vara men kolla mitt blonda hår =)
Hare bäst
 


Kommentarer
Postat av: Sofen

sötaste

2009-10-28 @ 20:24:19
Postat av: emma nord - foto & vardag

en liten fredrik :o

2009-10-28 @ 22:56:01
URL: http://emmanord.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0