skolinlägg från datasalen.!!

Slödag med 3 lektioner. :D

Nu sitter jag och väntar på att min sista lektion ska börja klockan kvart i 1.
Sen slutar jag klockan 2.
Efter skolan ska jag möta Sofie i blge och sen vet jag inte vad vi ska göra om vi ska vara kvar eller om vi ska åka hem till mig.
Vi får se.
Ikväll då blir det att gå ut i garaget och kanske börja koppla lite el till epan.
Bak och fram lysen ska fixas.
Sen är det lite mer småsaker som ska fixas.
Fast vi får se om jag orkar.
Sen blir det att lyssna på musik, är så jävla sugen att dra på högsta volym och bara köra på med gitarren.
Jag köpte en bok igår, en biografi om slash(gitarristen i guns n roses) liv.
Den är riktigt bra och gillar ni han lika mycket som jag gör så läs boken.
Man blir riktigt beroende att läsa den, den är så bra skriven och den handlar om hela hanns liv från det att han var nyfödd tills idag.
Jag ger boken en 10 poängare.
Riktigt bra och det är svårt att lägga ifrån sig den.
Så det blir nog att hem och läsa den också ikväll.
Och såklart på bussen till borlänge.
Men nu snart börjar min lektion så jag ska väl hålla på med det nu då.
Hare bäst så hörs vi sen.
See u


Riktigt bra bok. =)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0