slipa eller sleep?

Nu kommer en liten resume på dagens händelser.

Först gick man då i skolan, Inget direkt spännande som hände.
Hade yrke lite på morgonen, det gillar vi.
Sen matte och lunch, på lunchen spelade några av oss pojkar i klassen bf 1942.
Det var trevligt, med många fina kommentarer och skrik xD
Sen vare bara data på slutet.
Slutade klockan 2, direkt hem och träffa älsklingen.
HALVÅR idag jue.
Så jag hade köpt en kladdkaka och grädde som vi först tjocka i oss.  :D gott xD
Sen gav jag henne en tavla med bild på oss och en bio gåva, så att vi kan gå på bio  :D
Jag fick en bukett rosor och choklad, sötnos som hon är<3<3
Sen myste vi och ja pratade och myste. ¨
Hon åkte hem vid halv 8 tiden.
Direkt gick jag ut i garaget och började slipa flaket på epan.
Vart väldigt mycket bättre iaf. tur de. men det är så jävla blött så jag m¨åste bygga om det men det får bli till sommarn.
Sen gick jag in och tog en dusch och slängde in lite kläder i tvättmaskinen.
Nu sitter jag och lytssnar på musik msn,ar med älsklingen och kollar runt ¨på lite andra bloggar.
Men nu ska jag fortsätta sen ska jag snart sova.
Hare bäst :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0