Sunday morning.

Detta är bra slött kan jag lova, skärpning.
Nu har iaf Älsklingen åkt härifrån, två underbara dygn med henne.<3
Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Duscha står ganska högt upp på att göra listan.
Sen blire nog kanske jobba på med epan.
Den måste bli klar snart, får ju köra den nu :D
Just det fixa körkort måstejag också göra, eller ja byta in moppekortet.
Då får jag köra epa utan uppskrivning.
Men ja Det här ser ju bra ut.
Fast inte mitt rum, saker precis överallt så att städa finns också med på att göra listan idag.
Även att tvätta lite kläder.
Aja bäst att jag böjrar om jag ska hinna idag.
see yah soon!!


Kommentarer
Postat av: Filip

Är det inte smartare att dusha efter man mekat? :O

2009-10-04 @ 13:35:07
Postat av: Freddisens egna Sofen

Underbara dygn ja <3

2009-10-04 @ 16:05:00
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0