15.44 onsdag

tjenixen!! xD

Har precis kommit hem, slutade liite tidigare.
Har haft typ en lektion idag ungefär.
Det började med ett test på idrotten som tog 10 minuter sen fick man gå.
Sen hade jag engelska då tittade vi på film, This is England. Den var ganska bra faktiskt.
Sen på Svenskan så åkte vi in till stan och gick på dalarnas museum. 
Sen när vi gjorde klart frågorna så fick vi åka hem för vi hade inställd matte efter det. xD
Så ja det vart en chill dag i skolan idag.
Nu får vi se om min älskling kommer hit på ett snabbesök.
Så då vet jag inte vad vi ska göra. 
Kanske en film eller nått. 
Aja det visar sig. 
Nu ska jag lyssna på musik.
Tack för mig, adjö. 

Ps älskar dig min ängel.<3<3  


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0