E du egoo i huvvet elle?

Gokväll!!

Idag har jag gjort massa saker.
Dagen började med att jag städade mitt rum från topp till tå.
Sen har jag tvättat 4 maskiner tvätt.
Dushat har jag också gjort.
Sen klockan 3 tog jag bussen till älskligen, vi åt glass och busade.
Sen när jag kom hem vart det pizza, ingen orkade grilla blir troligen imorron.
Och nu har jag satt mig och försökt med photoshop i typ en och en halv timme men blir inte bättre.
Vet inte vad jag gör för fel. xD
Jo detta har jag också gjort, tagit EGO bild.


Min nya tröja, älskar den. Så himla snygg och skön.
Bara ca 150 kronor.
Köpte ju nya tajta jeans också, få la se när bild kommer på dom.
Nu får alla hare så bra.
Gonatt.


Kommentarer
Postat av: sofen

Sexiieboy :')

2009-09-13 @ 22:10:18

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0