FOTODAG!!!

gokväll.

Idag ahr faktiskt varit en väldigt underhållande dag efter skolan.
Mén vi börjar med att vi hade idrott imorse.
Stavgång vafan är det för jävla idrotts lektion?
Seriöst det var så jävla tråkigt.
Aja efter det så hade vi Engelska,Svenska och Matte sen slutade vi klockan halv 4.
Min mor hämtade mig och skjutade mig till hemköp i falun.
Där köpte jag en b&j glass till mig och älsklingen som en liten överaskning.
Kom hem då mötte jag mitt hjärta.
Vi gick hem och tjockade i oss glassen sen började det roliga.
Hon sminkade mig! Foundation (eller vare heter), Kajal och mascara.
Sen några liter hårspray på det sen.
Sen vart det ut i naturen och fota.
Bilder kpå hur det vart kommer senare när jag valt ut bra bilder, det vart ju några.
Sen nu har jag ätit och kollat på idol lite grann.
Aja en späckad dag. :D

Men trevligt vare.
Jag älskar dig älskling.
Sofie, du är det underbaraste jag har.
Vi har alltid så roligt.
Kärast i dig vännen. <3<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0