Längst hittils kanske :)

Damn!!
Dålig uppdatering igår :( sry för det.

Men idag kommer det ett litet inlägg.
Har varit i skolan idag, slutade klockan halv tolv eller ja vi hade 3 timmars hål.
Sen hade vi en engelska föreläsning på kristinegymnasiet.
Ganska intressant faktiskt.

Sen bar det iväg till borlänge där jag väntade på min älskling, medans jag gjorde det, gjorde jag ett besök på musikaffärn.
provade gitarrer, mums ge mig en fender telecaster plix.
Sen när hjärtat kom så gick vi på kupolen och shoppade loss.
Jag köpte En vit t-shirt, Svarta (ganska tajta xD) jeans och en lilarandig vit tröja.
Bild kommer sen.
Nöjd med dagen och imorron ska jag in och köpa mig ett dataspel, gtaIV tro jag det blir.
Har rasat så pass i pris att man kan köpa det nu utan att bli ruinerad.

Sen när jag kom hem kollade jag på sista halvtimmen på sverigematchen.
slutade ju 1-0 till sverige mot malta, bra sverige, ett själv,åö visserligen men ett mål är ett mål.
Sen har jag fått hem mitt membran så imorron ska jag försöka laga ihop moppen om jag får tillbaka röret av albin. Annars tar jag orginalet. '

Nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar gitarr, det är ganska trevligt faktiskt. Tare lite lugnt efter dagen.
Sen imorron kommer det väl skolinlägg eftersom jag är i träsalen hela dagen så då kan man roa sig vid datorerna på rasterna.

Nu ska jag fortsätta med spelandet, försöker lära mig snow med red hot chili peppers vilket också är min läxa till näst-nästa vecka.

Hare bra allihopa!!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0