Måndaag,

NY DAG!!!

Idag, ja vad har jag gjort idag?
Jo jag har varit i skolan tills 2 sen slutade jag, tog bussen till älsklingen och vi umgicks en stund.
Sen ringde lars till henne och sa att vi skulle äta.
Så vi tog oss ner till athena och åt god mat.
Tack lars.
Åt lövbiff och pommes med bea sås.
Det var super gott. :P
Sen skjutsade lars hem mig och nu sitter jag och blogga och självklart så lyssnar jag på musik.
Tallulah just nu :D
Sen ska jag försöka fixa mig ett nytt photoshop för min provtid gick ut och den nya koden funkade inte. 
Nån som vet vart man kan få tag på det kan ju gärna höra av sig:D
Nu ska jag leta vidare och lyssna vidare.
Ni bloggläsare får ha en bra kväll så kanske det komemr ett till inlägg med lite bilder snart.'

SOFIE<3<3<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0