omg onsdag. xD

Hemma:D

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag med bara kärnämnen.
Fast ah det gick väl bra. 
Hade ju skolfoto idag också, super. Nej men halvnöjd vart jag väl fast studerade inte så noga. 
Aja sen vart det kupolen en snabbis och köpa hårspray.
Träffade märtha på kupolen och på bussen hem så det vart en liten trevlig pratstund där :D
Sen när man kom hem, vad låg då i postlådan?
Jo ett Gta IV som jag betställde i måndags. ;D
Vart jag lite glad så nu har jag spelat det i nån timme.
Nu hoppas jag att min far ska åka och köpa lite mat om han inte redan gjort det vill säga.
Så jävla hungrig fast åt riktigt mycket i skolan också, köttbullar och potatis, mums!!
Nu ska jag fortsätta med att läsa bloggar och lyssna på musik.
SEE YAH!!


Mitt spel jag beställde. xD


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0