Roc For Moc förberedning.

Nu är jag hemma!

Efter en lång dag i skolan är jag nu hemma.
Men det var yrke hela dagen så det var ju ganska skönt, fast somnade på bussen påväg hem:D
Jobbade så man var alldeles svettig idag, men vi hann med mycket också.
Nu har jag kommit på att jag kan låna datorn på skolan på rsterna så nu kommer även inlägg på skoltid ibland.
Ja sen när jag kom till gustafs hoppade jag av för att träffa älsklinge,linda och jenny.
Vi hade det trevligt tills bussen som skulle ta mig och älskling hem.
Sen kom man hem, käkade mat och sen började packningen.
Roc for Moc imorron jue:D
Längtar, och sen har jag tiggt åt mig att få sluta en par timmar tidigare från skolan för att jag ska med bussen som går klockan 16.30.
Annars så lyssnar jag på musik och ja det vanliga. :P
Det var väl min dag.
Men nu får vi se, detta kan vara det sista inlägget tills på söndag.
får se om det blir ett inlägg imorron i skolan kanske.
Annars bäre av till finnåker.
Ni får hare bäst i helgen.!
Det ska iaf jag ha :)
See yah.!!


Kommentarer
Postat av: jenny

heej fredrik :D jag lämnar din vackra hatt till sofie i mån i skolan så får hon ge den till dig HA DE BRA!!! :D

2009-09-03 @ 22:25:37
URL: http://nennniza.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0