The school is over.........for this week.

God Fredagkväll. Äntligen!!
Nu är äntligen fredagen klar och det är dags för lite sovmorgon.
Ska fan sova till 1 imorron, så jävla skönt att sova ut.
Fast jag har haft en väldigt trevlig dag ändå.
Jag har gjort jätte mycket delar till min tv-bänk.
kapat, klyvt, rikthyvlat och planhyvlat hela dagen.
Det är faktiskt väldigt roligt.
Sen när man ser framstegen hela tiden, att det blir finare och finare.
Slutade klockan halv 4 idag, fast dagen gick ganska fort ändå.
Sen hoppade jag av i gustafs och möttes av Älsklingen,Linda och Emma.
Var där i nån timme sen åkte jag hem med bussen.
När jag kom hem vart det lite mat sen direkt upp till datorn.
Nu lyssnar jag på musik och msn.ar. fast ja vi får se ska väl snart gå och lägga mig antar jag.
Är skit trött. Tror jag somnade lite på bussen idag med.
Det är så jäkla skönt att sova på bussen om man väl slappnar av.
Det kanske inte är så bra för man kan ju lätt missa hållplatsen där man ska av.
Men aja, skönt och sova efter en lång skoldag äre iaf.
Ny header till bloggen har jag fått också, tack älskling för att du satte dit den.
Jag gjorde den,hon fotade redigerade och klistra in den på bloggen.


Vill tillbaka till Roc for Moq, vi måste helt klart dit nästa år.
Mina fina älskling och underbara vän.
Saknar er flickor. Vi måste ha filmkväll eller nått nån dag.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0