Tisdag.

Med gitarren i knät. :D

Sitter och spelar gitarr, Snow med red hot chili peppers står på att göra listan.
Har nyss kommit hem ifrån säter, har varit på ku med roligt folk.
Bl.a Älsklingen och Märtha.
Trevligt trevligt.
SAnnars har jag väl gått i skolan, hade superkul utflykt.
Eller inte, vi lagade mat på stormkök, jag frös och så var det korv vi åt.
Suuuper verkligen.
Men det var trevligt att träffa älsklingen idag iaf.
Älskar dig hjärtat.<3
Har väl inte direkt gjort så mycket mer idag.
Eller jo morgonens mattelektion var ganska lyckad, bäst hittils.
Jag gjorde 25 uppgifter. håhå. Fortsätter jag såhär kanske det går lite bättre tills nästa prov.
Fick 17/30 på provet jag gjorde igår.
Suck :/ men ah G iaf.
Fast nu äre procent och det kan jag iaf.
Aja nu ska jag klinka vidare.
Hare bra bloggläsare.



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0