Tisdag=ledig och ku

hej alla bloggläsare.

Idag har jag varit ledig från skolan, jätte skönt, sånna här dagar kan behövas ibland.
Sov ut till klockan 10-11 nån gång.
Sen vart det en dusch och så tog jag moppen in till säter.
Hälsade på klockarskolan.
Det var ganska omgjort fast ändå väckte det minnen.
Sen vart det ku med älsklingen och Märtha med mer folk.
Fika,måla och prata.
Sen tog jag moppen hem och värmde mig en tacopaj och nu sitter jag här.
Funderar vad jag ska ha för kläder på imorron på skolfotot.
Det beror på om alla ska ha arbetsbyxor på sig också.
Annars blir det: Svarta tajta jeans, antingen t-shirt eller den vit-lila randiga tröjan.
Vi får se imorron vad det blir.
Nu blire lite musik och sen sova.
Hare bäst,bloggläsare. :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0