trädag.

Hallå bloggizen!!

Skola har det varit idag.
Ganska trevligt faktiskt.
Jag har ju haft trä hela dagen, hunnit med väldigt mycket.
Håller på att göra ett tv-bord.
Hoppas det blir bra, bättre än det jag har iaf. :D
Kanske tar kort på ritningen imorron så får ni se ungefär hur det ska se ut.
Sen somnade jag på bussen två gånger på vägen hem.
Andra gången jag somnade vaknade jag av att "någon pussade på mig".
Sofie hoppade på i gustafs och följde med hem till mig i en och en halv timme.
Hon visade mig hur man gör en header så det kanske kommer upp en ny snart.
Om jag får det att bli som jag vill.
Nu ska jag msn.a och lyssna på musik.
Hare bäst!!



Här är en av bilderna älskling tog igår.
Den jag gillade mest. :D


Kommentarer
Postat av: sarastiille

coolt :D

2009-09-18 @ 18:56:47
URL: http://sarastille.blogg.se/
Postat av: Sofen

min finaste bejbi. <3

2009-09-18 @ 21:27:36

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0