trust me babe.


LITA PÅ MIG

Det är inte så enkelt,jag vet.
Men detta är den enda vägen ut.
Alla andra dörrar är stängda.
Det fins bara en utväg nu.

Du, du måste lita på mig.
Jag lovar att aldrig svika dig.
Du är mitt allt och utan dig...
så dör jag i min ensamnhet.

Jag älskar dig, det vet du.
Det finns ingen annan för mig.
Du är flickan, flickan i mitt liv.
Vi klarar det, du och jag.
Vi har gjort det förut, vi kan göra det igen.

Du, du måste lita på mig.
Jag lovar att aldrig svika dig.
Du är mitt allt och utan dig...
så dör jag i min ensamnhet.


Till dig, från mig.


And u know it.





Kommentarer
Postat av: Freddisens egna Sofen

Jag älskar dig mest i hela världen. <3

2009-09-28 @ 22:32:08
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0