Utkast: Nine lives! ...

Nine lives!

Nu har jag kommit hem från KU och fått i mig mat i magen.
Lekt med katten har jag också gjort.
Fast hon är lite trött, sover mest hela tiden. :D
Annars så har jag umgåtts med märtha och älsklingen idag efter skolan.
Vad hände i skolan då? Jo vi hade typ bara vanliga lektioner.
Idrott-orientering.  Det kommer nog gå ganska bra för mig, tror ajg kan läsa kartan någolunda bra.
Annars vad har vi gjort mer? jo datakunskap,Naturkunskap och matte.
Det funkar väl att gå där, inte så jätte svåra grejer och med bra lärare så blir det nog bra.
Sen så träffade jag på älskling och märtha på Ku, vi fikade och pratade.'
Sen gjorde vi nått läskigt armband med pärlor, ROSA och SVART fick det bli, bild kommer änsta vecka när det är klart. Orkade inte göra klart det idag.
Sen nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll.
Träna på gitarrläxan tills imorron kan vara idé.
Johnny be good :D
Aja nu nska jag nog gå igenom alla bloggar och läsa dom, kanske blir lite leka i photoshop om jag hinner också.
Hare bäst.
(vi får se om det kommer mer inlägg senare.)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0