1 ÅR!!!

Idag är det ett helt år sedan du kom till mig första gången.
Det var den 5April 2009, Dagen d.
Första kyssen var så, obeskrivlig.
Det var så pirrigt,mysigt och underbart.
Den dagen kommer alltid ligga mig närmast om hjärtat.
Min första,största,riktiga kärlek.
Det var med dig och ingen annan, det är jag väldigt glad för.

Vi fann varandra väldigt fort. 
Vore det inte för bästa vännen daniel så hade jag aldrig lärt känna dig på samma sätt. 
Så jag tycker han ska få ett tack.
Först så blev vi väldigt bra vänner, sen insåg både du och jag att det fanns något mer än bara vänskap. 
Det började på uh den 3 april och vi kom varandra nära som f**** och vi var verkligen nära. 
Sen bara hände det under kvällen, vi erkände våra känslor och bestämde att vi skulle ses på söndagen. 
Vilket vi gjorde och här, ett år senare, sitter vi nu och har vårn första årsdag. 
Det känns helt obeskrivligt. 
Du och jag.

Det bästa som nånsin hänt. 
Jag hoppas verkligen att denna dag kommer bli bäst, och det tror jag den kommer bli. 
Ses kl halv 3 ungefär då<3<3

Jag älskar dig Emma Sofie Stille. 
Från djupet av mitt hjärta. 



 







Du är allt<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0