Blandad kompott.

Godmorgon :D

Älsklingen har nyss åkt hem.
Gårdagen var jättemysig.
Alica i underlandet var så bra som jag förväntade mig.
Väldigt rolig och johnny depp gjorde sin roll så jävla bra. 
Sen varte det mys, vi käka pizza, spela gh och pussades massor. 
Idag så ska jag till vårdcentralen och kolla upp vad det är som laggar i min kropp. 
Känns som sendrag i hjärtat och har gjort till och från i ett år nu, så det är dags att kolla upp det. 

Hoppas det blir en solig trevlig dag. 

See yah

Dagens låt: 

 



Children of bodom- Angels don´t kill

Låten är grym,musiken är grym scenframträdandet är så damn mäktigt.
Bästa COB låten ever.


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; hahha ja verkligen, därför laddar man hem avsnitten! ;)

sv; thanks, jag jobbar på den!

2010-04-06 @ 12:35:25
URL: http://h

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0