Ett sanningens ord..

Allt som står i detta inlägg, det står jag för.

Valborg,hmm?
För det första,varför i helvete firar man valborg?
Ja inte vet jag, men nått läre ju vara, hälsa våren välkommen blabla.
Jag tror att våren kommer ändå ska ni se.
Det är ännu en högtid som är helt bortkastad.
Lika självklart som man delar ut julklappar på julen, lika självklart är det att alla människor går ut,festar,dricker "för mycket" och ja "firar valborg" helt enkelt.
Vad är vitsen?
Jag kanske låter tråkig men detta är mina tankar.
Jag har aldrig själv druckit för jag tycker inte att det behövs, vilken nytta kan man ha av det om jag får fråga. 
Man kanske har skitkul i typ 1 timme innan man spyr ner sig själv,däckar eller nått annat och dagen efter minns man ingenting och man mår så jävla illa. 
Det känns inte så jävla värt. 

Som sagt, jag förstår mig inte på varken högtiden eller drickandet. 
Tack för mig. 


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänker precis som dig när det gäller det här! Fattar inte grejen vare sig med alkohol eller valborg...

2010-04-30 @ 17:11:36
URL: http://gammalvana.blogg.se/
Postat av: SOOOOFEN

MMMMH.. men jag varken spydde eller däckade, hade superkul hela kvällen... >.<

2010-05-01 @ 11:45:29

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0