This makes me sick!!!

Asså jag håller på att få nervöst sammanbrott.
Nu har jag fått reda på att två av mina favoritsångare ska hoppa av sina band.
Detta gillas inte.

Det är dom båda svenska banden
Babylon bombs och Vains of jenna.
Jag hörde för ett tag sedan att sångaren Lizzy från Vains of jenna(VoJ) skulle hoppa av och han har redan blivit ersatt ev en som heter jesse, visst han har bra röst men inget mot Lizzy.
Sen idag fick jag reda på att sångaren Dani från Babylon bombs skulle hoppa av också.
Vilken jävla epidemi!!!
Det var verkligen inga goda nyheter.
Båda banden är grymma och dom har tillsammans med Crashdiet tagit sleaze i sverige till en ny nivå.
Men ja jag hoppas att Babylon bombs kan hitta en bra sångare, för musiken dom har är ju perfekt.
Frågan är om dom kan hitta en med lika bra riv i rösten.
Det tycker jag inte att VoJ har gjort, tycker Lizzy var en mycket grymmare sångare.

Men ah hoppas att det kommer bli bra i framtiden.









Kommentarer
Postat av: SANIBO

det är förjävligt!

känns som en kniv i hjärtat ungefär. först lizzy och nu dani, fyfan.

2010-04-04 @ 23:18:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0