Festivalsnack!!

Jag måste säga att jag blir besviken på sweden rock festivalen.
Vafan är det för bandsläpp dom skickar ut.
I år känns det inte alls lovande ut att åka ner som det gjorde i somras, då ångrade jag att jag inte åkte ner.
Det kanske är bara jag som tycker att det är dåliga släpp men ja.
Det enda som hittils är bra är ju judas priest och helloween.
Vad tycker ni om bandsläppen hittils, ska ni dit eller inte?

Kolla in sweden rocks bandsläpp här



Jag måste säga att jag inte är sugen på någon festival än i sommar.
Jag hoppas verkligen det ändras, att alla bra band kommer på slutet eller nått.
Men det tror jag, det kan ju inte fortsätta i samma riktning.

Det jag hade velat sett på efstivalerna i sommar är.

Reckless love
Mötley crue såklart
Muse
Children of bodom
Steel panther
Michael monroe
Hoffmaestro
Hardcore superstar
Backyard babies
 OSV!!!

More 8o tals band och sleaze/glam till festivalerna!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Om inte Mike Monroe kommer till Sverige i sommar så blir jag deprimerad.

Jag är också besviken på Sweden Rock hittills, men de har ju hela våren på sig så man får hoppas. Och idag släppte dom Whitesnake, det är ju bättre än zombie-death-metal-skiten de har släppt tidigare i alla fall :D

Och ja, du skulle nog ha vart på SRF i år för inget kan toppa den.

2010-12-23 @ 10:33:42
URL: http://mysterycity.blogg.se/
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Whitesnake kommer ju dit ;D Och Ozzy!

Men fan vad perfekt om Michael Monroe och Quireboys kommer dit igen :'D

2010-12-23 @ 14:32:55
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0