Alla hjärtans dag<3

Gokväll.

Idag hare ju, som bekant. Varit alla hjärtans dag, den firades med min älskling och vi hade jätte mysigt.
Det vart riktigt lyckat, förutom att jag är sjuk, men det märktes inte av föräns typ sista timmnen, då bäddade hon ner mig i sängen<3 Är hon söt eller.
Jag älskar henne<3
Vi har typ legat och tittat på livet enligt rosa seriaen hela dagen idag :D
Mysigt värre.
Nu ska jag lägga mig och titta på film, för jag mår verkligen inte bra. :(
Får se om det blir att titta lite os om det finns nått trevligt att titta på vill säga.
Ha en fortsatt trevlig dag iaf.

Här kommer dagens låt.



Motivering<3
Den är helt underbar och jag tänker på älskling direkt.

Secondhand serenade- fall for you


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Blir bara mer och mer kär <3

2010-02-14 @ 20:28:26
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0