Äntligen fredag :D

Gokväll bloggisen, sen update idag.

Min dag har varit som följande, apu.
Sen åkte jag hem sätdade lite, och träffade älsklingen.
Det var mys, hon var nypiercad i läppen, var lite skeptisk innan men jag tyckte det vart bra<3.
Så vi myste lite osv.
Sen åkte hon hem och jag gick ner och la mig i badkaret. Asskönt :p
Låg och lyssnade på erik grönwall skivan. :D
Har inte badat på väldigt länge.
Óch nu har jag precis kommit upp ur vattnet.
Nu ska jag kolla igenom lite på internet sen blire nog sova för min del, tröttis :D
Ha en trevlig kväll.

Dagens låt:



Europe-final countdown

Den är riktigt epic faktiskt, brukar inte gilla låtar med mycket synt i men denna e faktiskt bra :D


Kommentarer
Postat av: Darjish:- Heavymetal, nice design and a lot of attitude!

fan, jag är glad att dom kommer till umeå i sommar, så man får se dom! :) hehe



sv; haha, gör det å tackar så mkt.

2010-02-12 @ 22:02:44
URL: http://assonfire.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0