En vanlig tisdag.

Goddagens allihopa.
Nyss kommit hem från ku, lika roligt som vanligt.
Åkte pulka /madrass/tefat :D
Första gången i år, sorgligt men sant. Kul vare iaf.
Sen spela vi spel, också väldigt underhållande.
Nu är jag sjukt trött, har varit vaken i 15 timmar:O Gick upp 5 imorse också, döööör.
Min apu tar seriöst livet av mig.
Aja får väl försöka uthärda.
Imorron ska jag efter min livslånga apu,spela gitarr.
Längtar lite dit.
Nu hade jag tänkt sova eftersom jag är så sjukt trött.
Hörs imorron.
Ps: blir inte så mycket bloggande nu när jag har apu.
Sry för det, men nått inlägg om dagen blire alltid.

Här kommer då också dagens låt.


Motivering.
Grym rockklassiker,Häftig pyroteknik i denna video därför jag tog den och inget bildspel.
Lite dålig kvalité. :/
Men den är grym, och dom är grymma ;D \m/\m/

Jag älskar dig sofien min<3
Puss på dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

yes, grymt bra låt! :D



sv: Ja men eller hur :D ska du dit då?

2010-02-13 @ 01:59:59

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0