Fredagsmys :D

Gokväll bloggen!

Har nu kommit hem från säter.
Varit på dubbeldejt+systrarnas mor.
Trevligt.
Jag åt kebabtallrik, mycket gott :D

Jag har även varit i skolan, jobbat på en hel del måste jag säga.
Gjort lite på mitt skåp och lite på min gitarr jag håller på att bygga.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Älskling är här iaf så nått hittar vi säkert på.

BtW: jag har fått tillbaka min IPOD!!!!!:D
Nån trevlig människa hade hittat den och lännat in den i expeditionen i skolan.
Jag vill bara passa på att säga att jag uppskattar ärliga människor väldigt mycket. :P
Sen har även jag och älsklingen som jag nämnt tidigare, 10 månader idag. Lång tid :D<3
Nu ska jag försöka hitta på något, ha en bra fredagskväll allesammans. 
Bloggar förmodligen inget mer idag, men kanske. 
Imorron blir det iaf mer update. 


Dagens låt kommer även i detta inlägg: 

 

No vacancy-Fight.
Soundtrack till school of rock :D


Kommentarer
Postat av: Mille

Oja :D Vad händer i helgen då?=)=)

2010-02-06 @ 16:25:34
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0