Måndag, förkyld. :/

Ja då sitter man här hemma, med huvudvärk och massa annat skit.
Orkar inte göra nånting förutom att kolla på film.
Igår kväll tittade jag på
Lassemajas detektivbyrå-filmen,Material girls och Halva lögn i helvete.
Idag så har jag sett. Andra halvan av lögn i helvete,Wild roomies,Old school,Fast and the furious-tokyo drift och ett parlamentet avsnitt, med lite inslag av os ibland också.
Allt detta har jag hunnit med idag+ att jag också har sovit imellan varje film.
Nu funderar jag på att gå coh lägga mig och titta på nått mer, för det r ungefär vad jag orkar idag.
Jag slapp då vara på min apu plats, alltid någonting.

Nån som har nå bra tips på filmer?

Kommer nog tillbaka senare med mer inlägg.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0