Nu tar vi guld!!

Godkväll.

Vart inge bloggande igår pga att jag inte hade ork och tid.
Ett litet break men nu är jag tillbaka igen.
Idag har jag varit på apu och efter det så varj a med älsklingen+per och åt mat, jättegott vare :D
Sen myste vi lite hemma hos henne innan jag åkta hem.
Nu har jag satt mig framför tv.n och där kommer jag sitta hela kvällen förmodligen, ska försöka städa lite samtidigt.
Det är ju os så man lär ju hålla koll.
Hockey, Sverige vitryssland idag kl 9, det får man inte missa.
Sen funderar jag på att vara vaken och se kvällens match mellan tjeckien och lettland.
Fast det börjar klockan halv 2 inatt så jag vet inte om jag orkar, sen äre ju en match imorron tidigt också.
Finland-Tyskland.
Vi får se vilken av dom det blir, men nån av dom ska jag nog se :D
Nu ska jag fortsätta glo.
Ha en trevlig fredagskväll.

Här kommer också dagens låt:



Tyckte att denna låt passar in.
Nu tar vi guuuuld!!!


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; jaa verkligen!!

ÅÅ va skönt med en kille som bloggar!! :D

rock on dude

2010-02-19 @ 20:32:50
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men tack ska du ha ;D och detsamma!

2010-02-19 @ 23:21:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0