Önskelista, Ge miiiig!!

Woooow!!!!

Jag hittade min nya favoritsida inom kläder på internet just.
Damn vad mycket snygga grejer det fanns där, bl.a ett par jeansd jag letat efter.
Tjej jeans men vafan, det borde jag kunna ha, dom ser inte så kvinnliga ut.


Åhh ge mig, den som hittar för pojkar, säg till!!!
Annars blire att gå runt med tjej jeans för dom är så grymma.





Svarta converse. Ge miig!!



Skosnören, fett grymma. :D ge miiig!!


Mer skosnören, grymma dom med ;D!!


Patronbälte, väldigt sugen på ett sådant :D

Finnns mycket mer jag skulle vilja ha men om någon snäll själ ville skänka lite pengar så jag kan köpa desse grejor så gärna för mig.
Det lilla studiebidraget kommer man inte långt med.
Men jag får la spara då. :D

Nu ska jag sova. Good fucking night!!


Kommentarer
Postat av: SOFiE

du? spara? nää, don't think so <3 men fina grejer. i love u :*

2010-02-02 @ 22:26:30
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0