Keep on rockin

ja då var det kväll nu igen då.
Bloggdags.
Eftersom man går i skolan på dagarna så blire inte mycket bloggande.
Men på kvällen så, då blire.
Men idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan.
Och efter idrotten i morse så höll jag på att dö.
Nej, men hela min kropp strejka emot eftersom jag varken hade ätit och var väldigt trött och sen slet på idrotten som ett djur.
Då blire så, illamående, ont i huvudet,yr i huvudet och allmänt hemsk.
Var på väg att åka hem mitt på dagen men vafan lite pain får man stå ut med.
Aja men sen så vart det att åka hem iaf.
Och nu har jag suttit och lyssnat på musik, och spelat gitarr ofc.
Nu äre bara en vecka tills gitarrlektionerna börjar igen :)
Happyface.

Planer framöver: förmodligen rockkarusellen på fredag och sen sover älsklingen över lördag- söndag.
Det är nog så som helgen kommer se ut.
Ha en bra dag :D


Kommentarer
Postat av: SOFiE

:D <3

2010-01-13 @ 21:42:33
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0