LISTA ut de du^^




1. Tre namn jag lyssnar till:Fredrik, Älskling och Freddan.  


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Håret kanske/Stilen.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: No muskler at all.


4. Detta är jag rädd för:Spindlar och paranormal activity


5. Tre saker jag vill ha varje dag:Kontakt med älskling, en ny gitarr och lite money vore trevligt.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:Bakåtvolter,spara pengar(av nån anledning.) och raka av håret på skallen.


7. Detta tycker jag om att göra:Spela gitarr,mysa med älskling och skruva med epa/moppe.


8. Detta vill jag göra just nu:Sova tror jag skulle vara skönt faktiskt.


9. Bästa känslan:Kärlek


10. Värsta känslan:Hat


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:Sig själv.


12. Är jag kär just nu?Ja det är jag.


13. Jag vill gifta mig:Nån gång i framtiden kanske.


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:Åka till Los angeles, Bli grym på gitarr.


15. Min käraste ägodel: Gitarren lätt.


16. Något jag vill ha i present:En upplevelse


17. Detta har jag på mig just nu:Röd tröja, röda jeans, rosa strumpor,gula kallingar och vit t-shirt.


18. Favoritkläder:Röda och svarta jeans.


19. Favorit djur:Katter är mysiga.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:80s rock/glamrock.


21. Favoritlåt just nu:On with the show


22. Roligaste ämne i skolan:Yrke, annars äre matte.


23. Tråkigaste ämne i skolan:Natur


24. En bok jag gillar:Slash, självbiografi.


25. En film jag älskar:Svårt...hmm..Fast and the furious


26. Favorit tv-program?Inget just nu men Snart blire made in sweden och jag gillade prison break.


27. Favoritdoft:Älskling


28. Detta äter jag gärna:Skräpmat :)


29. Dricker helst:Coca cola


30. Favoritgodis:Ahlgrens bilar.


31. Hit vill jag gärna åka på semester:Los angeles eller thailand.


32. Färg på mina ögon:vet ej, blågröna kanske.


33. Min längd:185cm


34. Jag tror på:Mig själv.


35. Jag spelar:Gitarr


36. Person jag beundrar:Slash


37. Så här bor jag:Villa, med mamma pappa och syster på landet. (i stora drag)


38. Antal döda krukväxter i hemmet:inga tror jag


39. Det här tänder mig:OJojoj^^


40. Det här gör mig avtänd:hmm...kommer inte på nått såhär på rak arm.


41. Favoritfärg:Röd


42. Favoritcitat:...


43. En hemlighet jag vet:Haha ofta jag skulle berätta en hemlis då?


44. Bästa present jag fått:Oj, Fått så många fina presenter. Gulliga och personliga som berör från älsklingen sen sånt som man önskar av typ mamma och pappa.


45. Senast köpta skiva:Erik grönwall


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:Håret.


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:Finnarna


48. Udda förmåga/egenskap:ingen vad jag vet.


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:Palla vara ett djur


50. Vad lyssnar du på just nu?Mötley crue.


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?Ja eftersom klockan är 00:03 så ska jag göra massor, först sova.


52. Var är dina föräldrar födda?Avesta och Idre


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?Voddler


54. Vilken är din favoritrestaurang?Ingen aning äter inte så ofta på restaurang


55. När badade du i en pool senast?Somras


56. Har du varit med i någon skolpjäs?Jao. Det har jag.


57. Hur många barn vill du ha?4 (hihi)


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?Opera


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?Bryr mig inte.


60. Vad har du för TV-kanaler?Massor


61. Har du åkt moped någon gång?Haaha ett antal gånger kanske :D


62. Har du busringt någon gång?Ja det har väl hänt.


63. Har du fått felparkeringsböter?Nope, konstigt nog.


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?Aldirg i livet, höjdrädd.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?Hahahah Danmark.


66. Har du en egen trädgård?Nej


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?Ja du, säg det.


68. Kan du alla orden i nationalsången?Jag tror det.


69. Badkar eller duschkabin?Badkar


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?Avatar kanske.


71. Favoritpizza?kebabpizza.


72. Chips eller popcorn?Beror på =)


73. Vilken färg på läppstift använder du?Ja du det som finns, hahah nej inget alls.


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?Nej:O kan man göra det :O


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?Ja visst, miss universum,. Nej inte det heller.


76. Apelsin- eller äppeljuice?Apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?Älskling, kycklingsallad.


78. Favoritchoklad?Nöt eller geisha


79. När röstade du senast?Erik i idolfinalen, hahah


80. När åt du en hemodlad tomat sist?somras


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?Jao, fotbollen. Om man nu kan kalla det pokal. Haha


82. Är du bra på matlagning?Nja, jag vet hur man gör nudlar och steker köttbullar så det är jag väl.


83. Klarar du att tanka själv?Ja klart jag gör


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:Nej


85. Pepsi eller Coca Cola?Cola lätt


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?Nej.


87. Vad var det senaste du handlade?Dricka


88. Har du kräkts offentligt:Ja


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:den sanna kärleken


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Ja


91. Har du ringt något betalnummer:Ja.


92. Kan man vara vän med sitt ex:Ja det kan man.


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:Min syster


94. Hade du mycket hår som liten bebis:Jao tror det.


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:...


96. Vad har du i din väska:....


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:Säger godnatt till älsklingen


98. Vad är du tacksam för idag:Att jag har en underbar flickvän.


99. Var hittade du den här listan:Nån sida med massa listor.


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:Den som känner för att göra det.


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Du är söt.. Har lett flera gånger under tiden jag läste listan :-D <3

2010-01-10 @ 01:49:41
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0