Ljud till epan. :D

Ja idag har det varit en väldigt positiv dag.
Började med skola, där jag hade matte prov som jag fick mvg i :D 15/15, full pott =)
Sen så har jag varit och spelat gitarr och fått världens roligaste läxa.
Hysteria med muse, asbra låt.
Sen har jag vart och shoppat massa grejer till epan´,ljud osv.
Köpte 2 6½" Gas högtalare,  dämpmatrial till baslåda,elkabel till högtalarna,diskunderlägg(ska ha som stoppning i dörrsidorna) och en kontaktgrej till baslådan.
Allt gick på 721 kr.
Så nu har jag bara 400 ungefär kvar av studiebidraget. askul :D
Men det vare värt :D
Bild på allt kommer nu.


här kommer också en bild på en av mina  10" basar.
Gas även det. :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0