Rockkarusellen igår. :D

Sorry för dålig update :/ igår hade jag helt enkelt inte tid.

Men nu tar vi nya tag.

Igår var jag jag på rockkarusellen i borlänge med Märtha och Sofiehjärtat.
eftermiddan och kvällen började jättebra, vi träffades i borlänge och sen åt vi mat på kompis på kupolen.
Detta var vad jag åt. :D

Väldigt gott var det. Kycklingsallad :D
Jag har blivit så nyttig jag vet :)
Sen begav vi oss till cafe caoZ och lyssnade på banden.
Klar favorit var detta bandet

Jackarou :)
Riktigt bra band faktiskt.

Sen slutade inte kvällen så jättebra.
Går inte in på detaljer men jag hoppas för mitt hjärta att det löser sig nu.
................................................................................................................

Idag så har jag sovit till kl. 10-halv 11 ungefär.
Det var skönt.
Sen tittade jag lite på film.
Sen vart det att börja städa rummet eftersom det såg ut som ett bombnedslag.
Grejer precis överallt.
Men nu ser det iaf lite bätttre ut, nybäddad säng osv.
Sen mellan 2-4 kommer sofiehjärtat på besök, hon kommer förmodligen att sova över också.
Då måste jag hinna duscha innan och helst få mig nått att äta. 
Ja det var allt för nu iaf. 
Återkommer senare med mer inlägg. 
Ha en bra dag.
 


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0