Hihi, en kärlekslista och en Sannings lista i ett!! :D<3

Vad heter ni? Fredrik Och Sofie
Hur träffades ni? Genom vänner
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jag, Moppekort och Am kort hahah 
Kommer du ihåg er första kyss? Som igår
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag(rodnar, du vet vad jag menar älskling)
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Båda är lejon 
Vem fyller först på året? Jag med två dagar
Vem är längst? Jag
Vem sjunger bäst? Hon helt klart
Håller ni i handen på stan? Det är klart vi gör
Var nån av er oskuld när ni träffades? Båda<3
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det gjorde vi
Vad har ni gemensamt? Hawaii och bearnaiesås :)
Blev du kär i första ögonkastet?  På sätt och vis
Har ni någon speciell låt? Japp många
Har ni några "fri kort"? Nej det tror jag inte.
Har ni stora framtidsplaner? Hihih vi har väl fantiserat lite
Har ni gråtit i varandras armar?  Det händer
Har ni varit utomlands tillammans? Nope
Vilket är ert bästa minne? Oj kan inte komma ihåg ett bästa, allt är så bra.
Vem lagar bäst mat? Öhm, det beror på vad som ska lagas.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och kollar på film eller liknande.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det är väl klart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Njae, Ibland fast jag litar på henne så det går bra.
Brukar ni bråka? Jao det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms.ar mest.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen
Vad använder ni för preventivmedel? P-Piller
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, båda gör :D



Altså, nått vackrare finns inte, jag älskar dig så jävla mycket Sofie Stille<3



100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Ramlösa
Telefonsamtalet:älskling
SMS: Älskling
Sång du lyssnade på: Death to all but metal med Steel panther
Gången du grät: Osäker

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:-
Har någon varit otrogen mot dig:ja
Varit kär?: Japp, jag är.
Förlorat någon speciell person: Ohja 
Varit deprimerad: Jajamen
Varit så trött att du somnat sittandes:Det också :D

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Röd
färg 2: Rosa
färg 3:Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:Japp det har jag 
Fått ditt hjärta krossat: njae?
Skrattat så att du har börjat gråta:Klart
Träffat någon som förändrat ditt liv:-
Insett vilka som är dina äkta vänner:Mjo
Fått reda på att någon har pratat om dig:Mh
Kysst en kompis:Nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:De flesta 
Hur många barn vill du ha: hahah 4
Har du några husdjur: japp
Vill du ändra ditt namn:Nej, eller om man någongång blir rockstar så nått lite coolare än fredrik kanske :D 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag befann mig i varberg på en camping i en husvagn
Vilken tid vaknade du idag: 12.00 ca
Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade med älskling i mobil
Någonting som du längtar till: Peace and love 2011
Senaste gången du träffade din pappa: Typ 1 timme sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Var lite mer framåt, lite blyg av mig tror jag.
Vad lyssnar du på just nu: Accept
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp det har jag 
Vad gör dig irriterad just nu: Inget, att jag är förkyld kanske.
Vad är ditt namn: Fredrik
Singel/upptagen: Upptagen som fan.
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Kille
Grundskola:Nej
Gymnasie: Haraldsbo
Högskola: noep
Hårfärg: Svart
Långt eller kort:halvlångt
Längd: 1.85 ca
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår 
Piercings: Nope
Tatueringar:Vill ha
Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
Operation: Intimt ställe, var liten.
Piercing: --
Tatuering: --
Bästa vän: Albin skulle jag tro
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: i 4an mot typ stelkramp eller nått
Konsert:The poodles i borlänge
Förälskelse: Sofie för 15 månader sen
Alkohol du drack:--

JUST NU:
Äter du: Nej
Dricker du:Ramlösa
Är du på väg att: skissa på en tattooo
Lyssnar du på: Tigertailz
Väntar du på:Att sova

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Japp
Vill du gifta dig: Ja då :D
Karriär i åtanke: Gitarrbyggare och Musiker på fritiden, musiker på heltid känns långt borta.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögoneen
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre:Kortare
Romantisk eller spontan: Spontant romantisk<3
Snygg mage eller snygga armar: Helheten
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar eller piercing i små mängder
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam:Bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser:Haha nej 
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Nej det tror jag inte.
Har du blivit arresterad:Nope
Dissat någon: --
Gillat din killkompis/tjejkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland
Mirakel: Japp
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Ja det gör jag
Tomten: Hahah ja(annars får man inga julklappar)
Att kyssas på första dejten: både jag och nej
Änglar:Nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän/flickvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:Ja det tror jag 
Vad kan du verkligen inte leva utan: Älskling, Gitarren och Spotify. Skulle bli knäpp utan dom
Vad vet inte så många om dig?:Ingen aning


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: yes man! it rocked ;)

2010-07-14 @ 23:26:08
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0