Long inlägg!

Lite dåligt med uppdatering men jag har mina skäl.

Jag har fortfarande inte blivit kvitt min jävla förkylning och det börjar blir riktigt jobbigt nu.
Speciellt när det är så varmt ute och det blir inte kallare inne direkt.
Älskling har nyss åkt hem efter att ha varit här sen i lördags natt.
Vi har kollat på massa filmer, pratat, myst osv.
Igår käkade vi pizza och i söndags satt vi ute i hammock(stavning?) och myste under en filt när det åskade.
Men som sagt så har hon nu åkt hem och jag håller på att framkallar lite bilder.
Trevligt längtar tills dom kommer.
Älsklings leverans kom idag så jag har fått ca 15 bilder redan men det var så billigt så jag skrapar hem en beställning jag också. 

Sitter förtillfället och svettas samtidigt som jag lyssnar på Crazy Lixx. 
Funderar på att slänga mig i badkaret eller ta en dussch, tror nog duschen är mer svalkande. 
Sen ska jag städa rummet. 
Det är nog mina planer idag. 

Btw för den som är intresserad så skrev jag en låt igår. 
Eller iaf hittade på musiken, ingen text skriven än. Jag är inte så duktig på sånt men det kanske kommer. 

Det här vart ett långt inlägg men det blir så när man inte bloggat på länge. 
Men jag avrundar här och säger ha en fucking jävla trevlig(varm) dag.
See yah in Hell biatches!!

 
Älskling i högsta hugg med sin kamera<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår det :)

2010-07-13 @ 21:20:53
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0